Omschrijving
WILLEMSTRAAT 1 – EINDHOVEN
INSTAPKLARE KANTOORLOFTS VANAF 4 WERKPLEKKEN MET GOEDE VERGADERFACILITEITEN IN HARTJE CENTRUM EINDHOVEN
Het object is gelegen in het centrum van Eindhoven aan de Willemstraat / Kleine Berg nabij het kernwinkelgebied van Eindhoven.
De EHVEN-formule
EHVEN beschikt over 8 volledige geoutilleerde kantoorlofts met daarbij moderne vergadervoorzieningen, topkwaliteit koffie/thee en een state-of-the art IT-netwerk. Alle voorzieningen zijn inbegrepen in de huurprijs.
Door de speelse indelingen, moderne kunst en gebruik van hoogwaardige materialen maakt dat er een onderscheidende goede vibe in het kantoor aanwezig is.
Voor de verhuur zijn er diverse kantoorlofts vanaf 4 werkplekken beschikbaar.
HUURPRIJS
Op aanvraag.
BEREIKBAARHEID
Het markante object is op een zichtlocatie in het stadscentrum van Eindhoven gelegen nabij de Kleine Berg en het kernwinkelgebied van Eindhoven
PARKEREN
Er is een mogelijkheid om parkeerplaatsen bij te huren op basis van beschikbaarheid.
Deze parkeerplaatsen zijn gelegen in de directe nabijheid van het object. Deze plaatsen zijn 24/7 beschikbaar met een huurprijs van € 135,00 per maand exclusief btw.
De parkeerplaatsen worden middels een onderhuurovereenkomst op flexibele basis aangeboden.
Naast deze parkeergelegenheid zijn er diverse openbare parkeergarages (Q-Park) in de directe nabijheid van het object gelegen waar gasten en medewerkers kunnen parkeren.
AANVAARDING
Per direct.
HUURTERMIJN
In overleg.
ZEKERHEIDSSTELLLING
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief btw.
WAT ZIT ER ALLEMAAL BIJ?
SERVICES (Ingerepen in de huurprijs)
– Verbruik nutsvoorzieningen (gas, water en elektra);
– Schoonmaak algemene ruimten;
– WiFi (eventuele uitbreiding bandbreedte in overleg en tegen meerkosten);
– gebruik van Koffie / thee;
– Gebruik van vergaderruimten (4 persoons en 8 persoons);
– Badges voor toegangscontrole;
– 24/7 toegang;
– Onderhoud gebouw gebonden installaties.
VOORZIENINGEN ALGEMEEN
– Liftinstallatie;
– Camerabeveiligingsinstallatie algemene ruimten;
– Elektronisch toegangscontrole systeem;
– Ontvangstruimte met zitje;
– Gezamenlijke pantry met koffiemachine (Fiorenzato piston koffie machine met grand milano koffiebonen), vaatwasser, koelkast en wasbak;
– Gezamenlijke vergaderruimte 4 en 8 personen voorzien van state-of the art AV-voorzieningen;
– Gescheiden dames- en herentoilet.
KANTOORLOFT
De inrichting is grotendeels ontworpen door Bob Copray, bekende interieurdesigner.
– Transparante handgemaakte stalen scheidingswanden van vloer tot plafond voorzien van geluidwerend glas (-43dB);
– Geluiddempend plafond;
– Harde vloerbedekking;
– Individueel regelbare verwarming en koeling middels airco split-unit per Kantoorloft;
– Bureaus met elektra-aansluitingen;
– Bureaustoelen;
– Opbergkast(en);
– Glasvezel internet en WiFi netwerk;
– Intercominstallatie per kamer.
Kenmerken
Kabelgoten
Toilet
Pantry
Verwarming
Kamerindeling
Locatie
Reviews
Communcatie is helder en de vaart blijft er goed in. Fijn om met Zoë te werken!
Arlo
Ik ben Erik Stock van Place for Bizz, samenwerkingspartner van The Key. De samenwerking verloopt heel goed met Zoë Fliervoet, korte lijnen en een heel prettig contact. Er wordt snel geschakeld en afspraak is afspraak.
Erik Stock
Place for BizzVan oriëntatie tot aan afronding heel plezierig en efficiënt ondersteund door The Key. De ideale plek voor ons kantoor gevonden en heel vlot de procedure doorlopen – waarvoor hartelijk dank!