Omschrijving
Emma Offices – Emmasingel 33 te Eindhoven
Welkom bij Emma Offices, dé perfecte plek voor bedrijven die willen groeien in een inspirerende en toekomstgerichte omgeving. In het hart van Eindhoven, een van Europa’s meest innovatieve steden, bieden wij niet zomaar een werkplek, maar een premium werkomgeving die is ontworpen om jouw bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Unieke locatie in het hart van Eindhoven centrum
Gelegen in het historische centrum van Eindhoven, direct naast het Philips museum. De nabijheid van toonaangevende bedrijven en kennisinstituten zorgt voor een vruchtbare voedingsbodem voor samenwerking en groei. Of je nu een start-up bent of een gevestigd bedrijf, bij Emma Offices werk je te midden van de nieuwste ontwikkelingen op een hoog zakelijk niveau.
Flexibiliteit en premium faciliteiten
De kantoorruimtes zijn volledig ingericht en hoogwaardig gemeubileerd met de hoogste kwaliteitsnormen. Van ultramodern, beveiligd internet tot premium koffieservice en businesslounges – bij Emma Offices ontbreekt het aan niets. Zelfs een dagelijks ontbijt, vers fruit en snacks zijn inbegrepen. Of je nu een individuele werkplek nodig hebt of een volledig kantoor, Emma Offices biedt flexibele oplossingen.
Productieve en inspirerende werkomgeving
Bij Emma Offices wordt een omgeving gecreëerd waar productiviteit en creativiteit tot bloei komen met luxe vergaderzalen, een auditorium, stijlvolle werkplekken en ontspannen lounges. Jij en je team beschikken altijd over de perfecte plek om te brainstormen, vergaderen of gewoon om even te ontspannen. Dit alles in een succesvolle all-inclusive formule zodat jij je nergens anders mee bezig hoeft te houden dan jouw eigen groei en team.
Netwerkmogelijkheden
Emma Offices biedt een bruisende gemeenschap van ambitieuze bedrijven en professionals. Hier vind je gelijkgestemden om kennis mee te delen, samenwerkingen op te starten en nieuwe zakelijke kansen te ontdekken.
Uitstekende bereikbaarheid
Het kantoorgebouw is gelegen op enkele minuten lopen van het Centraal Station van Eindhoven. De busverbinding is uitstekend en er bevindt zich een bushalte direct tegenover het gebouw. Per auto is het gebouw in ca. 10 minuten te bereiken vanaf de snelwegen rondom Eindhoven
Beschikbaarheid
De verschillende beschikbare kantoorunits worden aangeboden door Emma Offices. Dit is hét werkplek concept met hoogwaardige service waarbij de kantoorgebruiker volledig wordt ontzorgd op alle gebieden.
Gebruik Metrage All-in huurprijs per maand
Kantoorruimte Circa 14 m² Vanaf € 840,00
Kantoorruimte Circa 16 m² Vanaf € 980,00
Kantoorruimte Circa 20-24 m² Vanaf € 1.400,00
Kantoorruimte Circa 32 m² Vanaf € 1.750,00
Kantoorruimte Circa 44 m² Vanaf € 2.100,00
*alle prijzen dienen te worden vermeerderd met btw.
*de metrages met de bijbehorende prijzen zijn indicatief. Indien er afgeweken wordt van het metrage wordt er een huurprijs op maat gemaakt.
*neem contact op bij interesse naar kantoorruimte dat afwijkt van de aangegeven metrages.
Parkeren
Het is mogelijk om een abonnement af te sluiten voor het parkeren in de onderliggende parkeergarage en in de parkeergarages ‘’De witte dame’’ en ‘’De admirant’’.
Aanvaarding
Per direct.
Energielabel
A.
All-in bij Emma Offices
Kantoorruimte
– Volledig uitgerust en eersteklas gemeubileerd kantoor.
– 42 db akoestische wanden en deuren (geluidsdicht).
– Snel en volledig beveiligd internet inbegrepen.
– Dagelijkse schoonmaak van zowel gemeenschappelijke als eigen ruimte inbegrepen.
– Premium receptie diensten inbegrepen.
– Klimaatinstallatie inbegrepen en geregeld per kantoor.
– Arabica koffie van hoge kwaliteit, thee en water inbegrepen.
– Dagelijks ontbijt en middagsnack.
– Douche met handdoeken en toiletartikelen.
– Gemeenschappelijke ruimtes en lounges.
– Telefoonbeantwoording inbegrepen met jouw eigen bedrijfstelefoonnummer.
– Belastingen en alle gebouw gebonden- en verbruikskosten inbegrepen.
– Gebouw, brand en 3rd party verzekering inbegrepen.
– 24/7 beveiligde toegang.
– Follow me, beveiligd en onbeperkt printen, scannen en kopiëren.
– Reserve witte overhemden.
– Paraplu’s bij de uitgang voor het Hollandse weer.
– Postservice.
– Vers fruit op elke afdeling.
Extra bij Emma Offices
Services
– Volledig uitgerust en eersteklas gemeubileerd kantoor.
– Barista koffie aan de bar begane grond.
– F & B service/ Lunch orders.
– Volledig ingerichte meetingrooms.
– Privé parkeergarage met laadpunten.
– Administratieve ondersteuning.
– Vaste telefoon in kantoor.
– IT support.
– Conciërge service of handyman.
– Stomerij service.
– Koerier service
– Vertrouwd papier container.
– Dedicated data rack.
– Opslagruimte.
– Opmaak documenten voor uw evenementen door ons team.
– Mogelijkheid tot eigen statisch IP adres.
Kenmerken
Liften
Kabelgoten
Systeemplafond
Toilet
Verwarming
Kamerindeling
Locatie
Reviews
Communcatie is helder en de vaart blijft er goed in. Fijn om met Zoë te werken!
Arlo
Ik ben Erik Stock van Place for Bizz, samenwerkingspartner van The Key. De samenwerking verloopt heel goed met Zoë Fliervoet, korte lijnen en een heel prettig contact. Er wordt snel geschakeld en afspraak is afspraak.
Erik Stock
Place for BizzVan oriëntatie tot aan afronding heel plezierig en efficiënt ondersteund door The Key. De ideale plek voor ons kantoor gevonden en heel vlot de procedure doorlopen – waarvoor hartelijk dank!
Patricia Beks
Directrice Tech to Market
Samen op zoek naar jouw nieuwe werkplek!
