Omschrijving
Croy 9 te Eindhoven
Het kantorencomplex ‘Het Kasteel’ bestaat uit twee bouwdelen met elk een eigen entree. De gebouwen beschikken over up-to-date installaties en zijn zeer degelijk gebouwd, het gebouw is rondom volledig voorzien van raampartijen waardoor er veel daglicht binnen komt. Enerzijds is er zicht op de groenvoorzieningen en de beek ‘Gender’ en anderzijds op het levendige bedrijventerrein.
Croy 9, het rechter bouwdeel, bestaat uit zes bouwlagen, waarvan er twee beschikbaar komen voor de verhuur. Beide verdiepingen lenen zich uitstekend voor een solitaire huursituatie. Ook zijn beide kantoorvloeren reeds voorzien van een inbouwpakket. Die bestaan onder meer uit een functionele pantry, lunch-/presentatieruimte, door middel van systeemwanden afsluitbare werkzones met interne verbindingsdeuren, vloerbedekking en raambekleding. Dit resulteert in een turnkey opleverniveau. Uiteraard is het huidige inbouwpakket naar wens aan te passen of te vervangen.
Het complex huisvest bedrijven die actief zijn in zeer uiteenlopende sectoren. Dat zorgt voor een leuke dynamiek. Enkele medehuurders in het complex zijn; Van Egdom Security, Numlock Accountants, TME Excellent Magazine en Kropman Installatietechniek. In de directe omgeving zijn bedrijven zoals ASML, Copaco, Casper de Haan, VDL, Etteplan, Archipel Zorggroep, CBR en de Automotive opleiding van het Summa College gehuisvest.
Bereikbaarheid
Het gebouw ligt direct naast het snelwegnet A2/N2 in Eindhoven en bevindt zich aan de rand van het grootste bedrijventerrein van Eindhoven, De Hurk. Het bedrijventerrein staat bekend om de uitstekende bereikbaarheid vanwege de ligging tussen de A2/N2 en de Eindhovense rondweg. Op loopafstand ligt ook winkelcentrum Kastelenplein, waar onder meer supermarkten, horeca- en kapperszaken en drogisterijen gevestigd zijn.
Object
Voor de verhuur zijn thans de volgende ruimtes beschikbaar.
Verdieping Omschrijving Metrage
2e verdieping Kantoorruimte 306 m²
3e verdieping Kantoorruimte 306 m²
Genoemde metrages zijn inclusief toebedeling algemene ruimte.
Parkeren
Er zijn 15 parkeerplaatsen beschikbaar.
Aanvaarding
Per 1 januari 2024 of mogelijk eerder in overleg.
Huurprijs kantoorruimte
€ 115,00 per m² per jaar te vermeerderen met btw.
Huurprijs parkeerplaats
€ 550,00 per plaats te vermeerderen met btw.
Servicekosten
€ 55,00 per m² per jaar te vermeerderen met btw.
Huurtermijn
Vijf (5) jaar.
Opzegtermijn
Twaalf (12) maanden.
Zekerheidsstelling
Een bankgarantie of waarborgsom ter grootte van drie maanden huurverplichting inclusief servicekosten en inclusief btw.
Energielabel
Het object beschikt over een energielabel A.
Wat zit er allemaal bij?
Kantoorruimte
– Gemeenschappelijke entree met automatische schuifdeuren;
– Intercominstallatie;
– Liftinstallatie en trappenhuis;
– Toegangscontrolesysteem;
– Patchruimte per verdieping;
– Pantry per verdieping;
– Toiletgroep per verdieping;
– De kantoorvloeren zijn momenteel ingedeeld in afgesloten ruimten, uiteenlopende oppervlakten, door middel van systeemwanden en met interne verbindingsdeuren;
– Systeemplafonds met LED-verlichting;
– Klimaatsysteem met topkoeling;
– Draai-/kiepramen met isolerende beglazing;
– Verwarming middels radiatoren met thermostaatventielen;
– Wandkabelgootsysteem t.b.v. elektra en data;
– Vloerafwerking middels vloerbedekking;
– Up-to-date gebouwinstallaties conform energielabel A;
– Alarminstallatie;
– Brandblusvoorzieningen;
– Buitenterrein geheel beklinkerd en verlicht;
– Overdekte fietsenstalling;
– Terrein geheel omheind met toegangspoort.
Er zijn mogelijkheden voor opslag- en archiefruimte.
Kenmerken
Liften
Te openen ramen
Kabelgoten
Systeemplafond
Toilet
Pantry
Verwarming
Kamerindeling
Locatie
Reviews
Communcatie is helder en de vaart blijft er goed in. Fijn om met Zoë te werken!

Arlo
Ik ben Erik Stock van Place for Bizz, samenwerkingspartner van The Key. De samenwerking verloopt heel goed met Zoë Fliervoet, korte lijnen en een heel prettig contact. Er wordt snel geschakeld en afspraak is afspraak.

Erik Stock
Place for BizzVan oriëntatie tot aan afronding heel plezierig en efficiënt ondersteund door The Key. De ideale plek voor ons kantoor gevonden en heel vlot de procedure doorlopen – waarvoor hartelijk dank!

Patricia Beks
Directrice Tech to Market
