040 209 50 50 Contact

Bastion 26 , Veldhoven

Kaart Brochure
€ 115,- per m² per jaar excl. btw Kantoorruimte 270 m2
.
.
.

Omschrijving

Algemeen
Het betreft een representatief en hoogwaardig kantoorgebouw in drie bouwlagen met uitgebreide eigen parkeervoorzieningen. De begane grond heeft naast de centrale entree nog een zelfstandige, overdekte entree. Vanuit de hoofdentree en centrale hal met personenlift zijn de zelfstandige kantooretages te bereiken. Voor verhuur komen de volgende ruimten beschikbaar:

Verdieping Oppervlakte
Begane grond Ingedeelde kantoorruimte Circa 270 m²

Het object beschikt over een gunstig energielabel A! Hiermee voldoet het object reeds ruimschoots aan de overheidsdoelstelling dat vanaf 2023 alle kantoorgebouwen minimaal een energielabel C (en per 2030 minimaal label A) dienen te hebben.

Locatie
Bereikbaarheid
Het kantoorgebouw kent een uitstekende ligging aan een van de belangrijkste ontsluitingswegen van Veldhoven, de Heerbaan, met een directe aansluiting op de randweg Eindhoven, provinciale weg N2 en Rijksweg A2. De op- en afritten hiervan liggen op slechts enkele minuten rijden. Op circa vijf minuten loopafstand bevindt zich een bushalte voor het regionaal busvervoer.

Parkeren
Er zijn 7 eigen parkeerplaatsen beschikbaar voor de begane grond. Daarnaast kan er in de directe omgeving in de aangrenzende woonstraat gratis worden geparkeerd aan de openbare weg. De parkeermogelijkheden zijn hierdoor uitstekend te noemen.

Omgevingsfactoren
Het kantoorgebouw is gelegen aan de noordzijde van Veldhoven op een kleinschalig representatief kantorenpark met een zestal zelfstandige en vrijstaande kantoorgebouwen waarin onder andere gevestigd zijn Laride Bouwmanagement, BLM Accountants, TRC Advocaten en Kliniek Veldhoven. Het kantoorgebouw is direct aan de Heerbaan gelegen bij het kruispunt en de hoek met De Burcht waardoor het grote attentiewaarde geniet. Het kantorenpark is dankzij zijn uitstraling, opzet en situering op slechts twee minuten van de A2 zeer gewild bij kantoorgebruikers in o.a. de zakelijke en financiële dienstverlening, vrije beroepen en handel.

Kantoorruimte
Het object wordt opgeleverd met o.a. de navolgende voorzieningen:
• centrale, gemeenschappelijke hoofdentree met trappenhuis en personenlift;
• eigen, overdekte entree met tochtportaal (begane grond vleugel);
• systeemplafonds met verlichting middels inbouw-armaturen;
• cementdekvloeren met huidige vloerdekking*;
• huidige kamerindeling met systeemscheidingswanden deels met glasinzetten*;
• flexibele indeelbaarheid op stramienmaten van 1,80 meter;
• verwarming middels radiatoren met thermostaatkranen;
• mechanisch ventilatiesysteem in combinatie met topkoeling;
• aluminium kozijnen met isolerende beglazing, deels te openen ramen;
• intercominstallatie;
• wandkabelgoten voorzien van elektrapunten en huidige databekabeling (UTP)*;
• handbediende screens aan de zonbelaste gevels;
• eigen pantry per etage (nieuwe pantry met inbouwapparatuur in 2020 te installeren);
• per etage een gescheiden dames- en herentoilet (worden in 2020 gemoderniseerd);
• brandpreventiemiddelen.

* genoemde zaken zijn door een vertrekkend huurder in het gehuurde achtergelaten en worden als zodanig door verhuurder eenmalig ter beschikking gesteld. Aanpassingen, onderhoud, vervanging en verwijdering komen voor rekening en risico van huurder zelf

Huurgegevens
Huurprijs kantoorruimte etages
€ 115,00 per m² per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurprijs parkeerplaats
€ 500,00 per plaats per jaar, te vermeerderen met btw.

Huurtermijn
Vijf jaar met telkens verlengingsperioden van vijf jaar. In overleg zijn afwijkende huurtermijnen mogelijk.

Opzegtermijn
Twaalf (12) maanden voorafgaande aan de expiratiedatum, wederzijds opzegbaar.

BTW
Er wordt geopteerd voor een met btw belaste verhuur.

Zekerheidsstelling
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief servicekosten en inclusief btw.

Indexering
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI voor alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.

Voorschot servicekosten
Een voorschot bedrag van € 35,00 per m² per jaar
exclusief btw, te verrekenen op nacalculatie,
ten behoeve van:
– waterschapheffing;
– controle / onderhoud blusmiddelen;
– glasverzekering;
– afvalverwerking;
– serviceabonnement lift;
– schoonmaak algemene ruimtes;
– glasbewassing 4 x per jaar;
– onderhoud tuin en parkeerterrein;
– onderhoud cv / luchtkoelinstallatie;
– nazien en schoonmaak dak;
– technische installatie (onderhoud incl. klein rep);
– EVK inspectie – 1 x per 3 jaar;
– kleine onderhoudswerkzaamheden;
– gas, water en elektra;
– 5% coördinatie en administratiekosten.

Betalingen
Per maand vooruit.

Aanvaarding
Aanvaarding per direct.

Voor meer informatie verwijzen wij naar bastion26.nl

Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid

LeesVerberg volledige omschrijving

Kenmerken

Status Beschikbaar

Servicekosten per jaar € 35,-

Bouwjaar 1998

Bouwvorm Bestaande bouw

Energielabel A

Voorzieningen Inbouwarmaturen
Liften
Te openen ramen
Kabelgoten
Systeemplafond
Toilet
Pantry
Verwarming

BekijkVerberg alle kenmerken

Interesse?
Maak een afspraak

Susan Hoens – van den Hurk


Kantoorruimte
Telefoon 06 41 43 41 01
Whatsapp

Locatie

Bastion 26, Veldhoven

Reviews

Ik was op korte termijn op zoek naar een tijdelijke kantoorruimte in Eindhoven. Uiteindelijk ben ik bij Zoë terecht gekomen. Ze reageerde snel (zelfs op een vrije dag), afspraken konden op korte termijn ingepland worden en ik kon binnen 2 weken al de sleutels ontvangen. Ook op andere vragen heeft ze snel een antwoord of weet ze je door te sturen naar de persoon waar je beter bij terecht kan.

Jomie Jeurgens
Stralend gestemd

Na jarenlang zelfstandig de verhuur van kantoorruimten te hebben verzorgd, werd het in corona-tijd lastiger om geschikte huurders te vinden. Samen met Zoë van The Key hebben we dit opnieuw aangepakt en in korte tijd hebben we al meerdere huurders mogen verwelkomen. Daarnaast scheelt het ook veel tijd en geeft ze goede adviezen. Bedankt voor de fijne samenwerking Zoë!

Michiel Entrop
Business Support Center

Wat fijn om een makelaar te hebben die meteen reageert en de zaken goed regelt.

Sjoerd
Mores Leren

Samen op zoek naar de jouw nieuwe werkplek!