Omschrijving
RUUSBROECKLAAN 28A TE EINDHOVEN
Karakteristiek vrijstaand kantoorpaviljoen op een zeer markant punt aan de rand van het park in de gewilde villawijk Den Elzent en Eindhoven Centrum. Het kantoor heeft een vrij uitzicht over het Hornemanplantsoen (park). Eigen parkeerterrein, tuin met terras aan de voorzijde en fietsenstalling.
Het centrum van Eindhoven is op loopafstand gelegen.
De in- en uitvalswegen en de rondweg zijn binnen enkele autominuten bereikbaar.
OBJECT
Verdieping Omschrijving Metrage
Begane grond kantoorruimte Ca. 95 m² B.V.O.
1e verdieping kantoorruimte Ca. 80 m² B.V.O.
Totaal Ca. 175 m² B.V.O.
HUURUITGANGSPUNTEN
PARKEREN
Er zijn vijf (5) parkeerplaatsen aanwezig op eigen terrein. Tevens kan er tegen betaling geparkeerd worden aan de openbare weg.
AANVAARDING
Per direct.
HUURPRIJS KANTOORRUIMTE
€ 50.000,- per jaar te vermeerderen met de geldende B.T.W. (in de huidige staat).
HUURPRIJS PARKEERPLAATSEN
€ 1.000,- per parkeerplaats per jaar te vermeerderen met de geldende B.T.W.
SERVICEKOSTEN
Nader te bepalen.
WAT ZIT ER ALLEMAAL BIJ?
Kantoorruimte
– Eigen terrein met 5 parkeerplaatsen;
– Tuin / terras aan de voorzijde;
– Dubbele entree deur;
– Alarminstallatie;
– Tegelvloer met inloopmat;
– Wachtruimte;
– Vaste archiefkast;
– Stucwerkwanden;
– Stucwerkplafond met inbouwspots;
– Vergaderruimte met daglicht;
– Radiatoren;
– Kantoorruimte met glazen scheidingswanden;
– Linoleumvloer;
– Losse airco-units in diverse ruimtes;
– Deels opbouwverlichting;
– Brandblusvoorzieningen;
– Rookmelders;
– Hitachi Yutaki M (2022) warmtepomp voor koeling, verwarming en warm water, waarmee het klimaat per kamer apart kan worden ingesteld;
– Te openen ramen;
– Veel daglicht middels raampartijen;
– Indeling kan naar wen worden aangepast zie artist impression in de bijlage. Verhuurder gaat graag aan tafel om nadere inrichting te bepalen.
ENERGIELABEL
Het object heeft label C.
Kenmerken
Locatie
Reviews
Ik was op korte termijn op zoek naar een tijdelijke kantoorruimte in Eindhoven. Uiteindelijk ben ik bij Zoë terecht gekomen. Ze reageerde snel (zelfs op een vrije dag), afspraken konden op korte termijn ingepland worden en ik kon binnen 2 weken al de sleutels ontvangen. Ook op andere vragen heeft ze snel een antwoord of weet ze je door te sturen naar de persoon waar je beter bij terecht kan.

Jomie Jeurgens
Stralend gestemdNa jarenlang zelfstandig de verhuur van kantoorruimten te hebben verzorgd, werd het in corona-tijd lastiger om geschikte huurders te vinden. Samen met Zoë van The Key hebben we dit opnieuw aangepakt en in korte tijd hebben we al meerdere huurders mogen verwelkomen. Daarnaast scheelt het ook veel tijd en geeft ze goede adviezen. Bedankt voor de fijne samenwerking Zoë!

Michiel Entrop
Business Support CenterWat fijn om een makelaar te hebben die meteen reageert en de zaken goed regelt.

Sjoerd
Mores Leren
